ŞANLIURFA GEZİSİ

Şanlıurfa gezimiziden birkaç fotoğraf

arkadaşlarla gezdik, eğlendik, yedik :) , içtik, kısacası tatil yaptık. Görenlerin tekrar hatırlaması ve hala görmeyenlerin ise ilk fırsatta gitmeleri için hazırlanmış fotoğraflar. Herkese iyi seyirler :)

Balıklar müthiş bir şekilde, yem atınca hemen toparlanıyor ve ağızlarını çok güzel açıyorlar.

Balıklıgöl arka caddesi; sıra sıra lokantalar, aktarlar ve bakırcılar.

Balıklıgöl bahçesinde bir çayhanede değişik bir ağaç...

Balıkları izlemek güzel...

Sabah kahvaltısı için içilen mis gibi sıcak mercimek çorba ( yalnız yanında bu soğan ve acı biberi yemek için Urfalı olmak lazım :) )

Öğle arası içilen bakır demliklerde sunulan çaymız.

Akşam yemeği için ise Urfa' nın meşhur ciğer kebabı. Gerçektende ben yemeğe doymadım desem inanın :) Erkek arkadaşlar gibi 2 kişilik yemediysemde bu porsiyon benim di ve 1 kişilikti. Gersini siz düşünün artık :)

Yemek sonrası yenilen 1 kişilik :) şıllık tatlısı .

( Açıkçası grup olarak bu tatlıyı pek tutmadık, tadı hafif güllaç tatlısını andırsa da güllaç daha güzel diyebilirim )

Hepsi bu kadar olmasa da çok hoş bir geziydi. Birlikte olduğum arkadaşlarıma çok teşekkür ederim ve devamını beklerim :)   ...